d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Friday, March 4, 2011

TANAH SUCI..

assalamualaikum w.b.t

moning all.. hope everyone sht je sume.. aku pn sht jgk arini.. ;)
xmau citer pjg2, sbb arini at sy pilu n sayu je bl terkenangkn mimpi mlm td...
aku pn xtau ape petanda mimpi tu.. mb aku dah rndu nk buat umrah lg kot.. n dah smpai ms aku melakukan anjakan paradigma-----> transform jd pmpuan muslimah.. kotla.. ;)

mlm td, aku mimpi aku tgh bersiap n bkemas sbb nk g MAKKAH... tp xbp nk sure, pegi ngn parents aku je or pegi satu family.. tp the scene was just like 1 whole famlyla... ingt2 lupe pasal mimpi tu actually.;.

Ya ALLAH, apekah petanda ini.. adakah aku akn hadir bertemuMu.. atau ade petanda lain dsebalik mimpiku ini??? wlaupun hati sedikit girang menerima mimpi tersebut, tp jauh dsudut hati.. insan kerdil ini merasa sayu dan pilu..  aku msih lalai dgn dunia.. ya ALLAH.. ;(

jika dberi pluang dan kesempatan mmg aku ingin ke sana, sujud di dpn kaabah bersama insan2 lain.. tawaf dan melakukan ibadat2 sebanyak mungkin... kerana saat itulah hatiku benar2 khusyuk dan tawaduk menghadapMU.. terima kasih ya ALLAh kerana m'beriku ruang bnafas di duniaMu ini... dan msih lg bernafas ke hari ini.. terima kasih tuhan.. ;)

* missed this place.. :(

 melawat ladang ternakan unta...

ketika di madinah, ladang kurma.. ;)

bersama rombongan umrah di ladang ternakan unta...

missed all those moment.. i wish i cud be there again.. ya ALLAH, berilah peluang kpd hmbaMu.. 




Photobucket

No comments:

Post a Comment