d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Wednesday, March 23, 2011

CIK EPAL CONTEST

assalamualaikum w.b.t

wahai cik epal.. ekau mcm tau2 jo den br buat entry pasal epal hijau.. skang kau plak buat contest.. den pn apo laie.. joinla wahai cik epal!! ekau sajo jo an!!! nk ajk2 den tornak lomak same2 ngn ekau.. xckup ngn lemak bsepah2 dbadan den ni.. (ada gaya mcm menang sei!! haha)

see see.. i put CIK EPAL banner here! u noe how serious am i joining her contest! serious tu harusla.. kau tgk muka CIK EPAL tu ha... kt banner tu laaa.. SERIOUS semacam je haa.. rasa nk tampo laju laju.. (sori cik epal.. gurau gurau.. ) hihi..

ini dia bannernya cik epal:


ini gamba old skool saya ye cik epal:



ni slogan khas buatmu kekasih hatiku CIK EPAL... kau terimalah aku seadanya, kerana aku hanyalah insan KERDIL (padahal besar mcm anak gajah) yang berpijak dbumi nyata ini;

SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA;
  • sebab saya suka makan epal.. tp bukan mkn cik epal.. 
  • sebab saya suka makan banyak banyak n terlampau macam cik epal makan!
  • sebab saya suka baca diari orang, sbb tu saya baca blog cik epal!
  • sebab saya sukalaaaa.. senang kata saya sukala sume pasal cik epal ni!
  • sebab nak menag menang hadiah dr cik epal! hadiah die best kot.. bole makan dengan banyaknya sebab cik epal banyak duit!
tag jgn tak tag!!

ok ok.. cukuplah rasanya.. kang pengsan plak cik epal ni.. iyelah, berpino2 mata nk baca seketul seketul.. sian die, kang termuntah plak.. sp nk tlg die bli laptop baru??? aku tak mau..! 

DONE!! bye2 everybody.. tryla contest cik epal ni ye..nnt bole ternak lemak ngn die.. bye!!





Photobucket

1 comment:

cik EPAL said...

thanks join contest ni =)

Post a Comment