d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Saturday, March 5, 2011

i feel you HEARTBEAT

assalamualaikum w.b.t.

hepi saturday frens.. ape korg buat wikend2 ni?? aku cmni la.. xde buat ape2 pn.. duk mlanguk dpn pc 24jam online.. tls blog pn kdang2 jela... itupn klau ghajin... aku ni bknla penulis tegar ye kwn2.. insan biase je, xberseni pn.. sekadar tau2 cm tu je.. bolela klau disuruh menulis tu... xdela BODOH beno... 

kali ni nk share kt u olls sume, cmne nk earn money wlaupn traffic xhebat <----- mcm refer kt diri sendri.. adoii aiii.. xkshla wei, gua ni amatur.. msih lg blajo2 n bjinak2 dgn alam siber ni... kali ni xpkai nuffnang.. tp kali ni pkai HEARTBEAT.my... korg penah dga x??? aku pn xpnah dga muke2 tu.. pastu bnde ni tjumpe ms jln2 kt blog t'sohor malaya CIK EPAL.. aku pn joinla, nk jgkla earning2 dwit ni.. SIDE INCOME,... ok, lets look!!


STEP 1: click di sini, bwh ni..





STEP 2: click plak kt gmba CUPCAKE tu yee...






STEP 3: CREATE ACCOUNT, click kt circle tu ye....



STEP 4: isi form tu bg PENUH ye.. then click agree n continue






STEP 4: JOIN HB!AFFILIATE


*notes: kt sini aku dah create account aku, so die kua MY HB!AFFILIATE tu.. tp utk 1st time registration, nnt die ade tulis kt situ JOIN HB!Affiliate...

STEP 5: dah join tu nnt.. cr yg mcm gmba bwh ni... then click ONLINE APPLICATION

STEP 6: isi form yg die bg plak... jgn x isi plak.. isi smpai jumpe bnde ni..

*note: kt part ni, korg bole pilih.. die nk bg dwit kt korg tu mcmn.. ikut sukela.. nk abank in or nk die anta cheque...

STEP 7: dptkn CODE nk ltk kt blog korg... 


STEP 8: copyla code ni ye.. ikut citarasa msing2.. nk ltk melintang ke, menegak ke.. ikut selerala ye...


senang je kn?? tryla sume org!!! pastu nk check earning... kt sini ye... click je kt MY HB!Affiliate.. korg tgkla perubahannye nnt! sndri tkejut!! rs nk JERIT KUAT-KUAT!!


ok.. SELAMAT MENCUBA kwn2!!!




daaaa... BUBYE sume!!! av a nice weekend peeps!!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment