d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Friday, January 21, 2011

last Night

assalamualaikum w.b.t

sempena perayaan thaipusam yg lalu.. aku pn cutila.. same goes to org len kn, xknla xcuti kn.. so that, aku buangla ms, beronggeng2 sn sni mcm oghang gile.. mkn tnpa henti, shopping mcm ank menteri.. damn!!! duit abes sudaaaaa~ 

actually g jln tar je pn,  pastu cuci2la mate skit kt SOGO @syurga wanita... mcm plik skit sbb xrmai org kt sn.. SOGO xrmai org.?? yes yes, mmg xrmai org.. jln pn sonokla..lenggang kangkong msk belacan...

mlm plak g subang, jmpe frens EN.SAYANG, ex-notts.. aku xdela sehebat diorg wei... blaja smpai luar ngare.. bsalji bgai.. aku insan biasa yg idup ala kadar n tiada hala tuju.. ceh~ 

here it is.. my sayangness frens.. rahim&farah (gf), dr.amrul (lectrer UM yg cool giler.. yes yes.. die best), adzerq&totok (suke gossip2 hangat)... them all are soo nice... frenly n sumela.. 



NICE TO MEET YOU GUYS!!!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment