d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Wednesday, January 26, 2011

biLa dSuRuh keRja...


assalamualaikum wbt..

hai sume org!! selamat bkerja.. aku jela yg xpnah selamat kje.. ces2~ waa bnci oo sebut2 pasal kje ni,.. kje xbest!! nk blaja nk blaja nk blaja.. xkire nk jgk!! sp sokong bahawa sanya belaja lg menyeronokkan berbanding drpd bkerja? pasti sume org menyekong! yakin dah pasti!!

bgn pg2 dah kne siap2 g kje.. life yg sgt boring! pegi ofis buat kje mcm cleark!! ish.. ape ni... bole x aku nk kje buat kueh? buat kek ke.. xnk kje mcm ni!! not my passion.. xsuke2!!! (gaye mmg xikhlas gile bkerja! mmg pn!!)

see my face! happy kn g kje.. hahaha, sudah2... ini sume pure2 blaka.. lakonan di hadapan camera smate2.. xmungkin life di ofis sperti snyumanku ini!! benci2!!!!


senyum seindah suria, 
yg m'bawa cahya,
senyumlah dr hati,
duniamu berseri..

:)

now u noe..what im doing along the day!! i waste my time ok!!
playing all these games like hell!! 
seb bekla MR.FACEBOOK mnyediakan pelbagai jenis hiburan.. kahkah
see this see this..!!

this is what we call GOURMET RANCH.. 
.
.
.
.
.
.
and
this is MALL WORLD!!


u both ROCK my day ok!!! lap u lap u!!
inilah dunaiku n hari2ku yg buang ms!!


sekian... terima kasih.. ;(



Photobucket

No comments:

Post a Comment