d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Wednesday, December 8, 2010

LONG TIME GONE [2]

assalamualaikum wbt..


rasenye mmg dah lame sgt x writing dlm blog ni.. sory to all bcoz bz gile with study n fyp as well.. guess wat.. i was finishing my study!! yehaaa.. im the happiest person ever.. eventho mcm2 halangan n dugaan along semester.. alhamdulillah, everything went well.. thnk god!!

skang ni bolela amik tempahan cupcake n cake balik sbb dah xbz dah.. u noe wat, spjg aku syp sunyi mngurung diri.. tjumpe plakla blog msk2 yg best ni.. seryesly best.. ske sgt!! wwaaahhh!! skela.. nnt bolela buat mcm thy all ni.. im beginner.. msih mcari2 n belajar lg ok... nnt dah hustler, sure mletop mcm idola2 makk ni... haha..


1] mat gebu
2] citarasa wan
3] si doktor cantik

actually byk lg.. tp yg tip top dlm hati.. they all laaa... mmg evryday duk selak2 rsepi yg ade dlm tu... mmbongkar sgle hazanah mereka.. ;)


Photobucket

No comments:

Post a Comment