d
I am Me. In the entire world, there is no one else exactly like me. Everything that comes out of me is authentically mine, because I alone chose it: I own everything about me: my body, my feelings, my mouth, my voice, all my actions, whether they be to others or myself. I own my fantasies, my dreams, my hopes, my fears. Because I own all of me. I am me, and I am Okay.

Wednesday, July 21, 2010

azizah dah masuk sekolahlaa....;)

new semester.. wweeeehaaaa.. dah k abes dah blja.. xsaba ok.. bkn nk menunjuk2.. tp inilah kenyataan.. for those yg msih merangkak2 lg tu.. saba frens.. the tyme will come!! ala.. srupe jgkla dulu ngn i ni.. msuk sem 1, rs best giler2.. mcm jakon.. kononnye dah msuk uni.. ceh~ bajet dah dewasa..(hah??dewasakah dat tyme??..wonder2!).. bl dah msuk sem 2 3 4 5 6.. rs menyampah je duk cni.. xsaba2 nk end.. btw, skang dah sem 7 kot!! woohoho.. SUPER DUPER senior kot!! yeeehaa.. bole buli2 junior2.. hahaha (padan muke!..evil ni!)..eventho dah sem7, knela ghajin2 blaja.. jgn ingt nk abes je.. lu ingt dah taon 4 ni bole nk bergumbira??? xdapek ehh..

actually, xtau nk mnaip ape bondo ni.. lgpn ade cls jap lg.. cls INNOVATION tu!! bye2 frens.. see next entry ok!!
Photobucket

No comments:

Post a Comment